האם צריך ביטוח בריאות לילדים? מאיזה גיל?

חשוב לבטח כל ילד ככל האפשר בסמוך למועד לידתו, על מנת להבטיח את מיטב הטיפולים הרפואיים, לכלול את מירב הכיסויים ולהבטיח יתרון במחיר לאורך כל הדרך

תינוק שמח - ביטוח בריאות לילד

אם אתם מבלים ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם ואחרות, אתם ודאי נחשפים לפוסטים קורעי לב, של הורים המנסים לגייס כספים למימון טיפולים רפואיים מיוחדים עבור ילדיהם.

חשוב לפתוח את הלב ואת הכיס כדי לעזור למשפחות אלו, שנקלעו למצב רפואי קשה, וכתוצאה מכך למשבר כלכלי נוראי. לא פחות חשוב לדעת, כי ביטוח בריאות פרטי נועד בדיוק למצבים כאלה. כלומר, מי שיש לו ביטוח בריאות פרטי, עם כיסוי משפחתי, לא צריך לפנות לציבור לגיוס כספים כדי להציל את ילדו.

סל הבריאות הממלכתי וביטוח בריאות פרטי

כידוע, ישראל מספקת לאזרחיה ביטוח רפואי ממלכתי, הידוע בכינוי “סל הבריאות”. הביטוח הממלכתי מבטיח לכל אזרח את הטיפול הטוב ביותר למרבית המקרים הרפואיים הנפוצים, בכלל זה ניתוחים ואפילו השתלות. לחלק גדול מהאוכלוסייה יש גם ביטוח של קופת חולים כלשהי, שמעניק שורה של שירותים רפואה ובריאות.

אבל כל אחד מבין כי ביטוח ממלכתי לא יכול לתת מענה לכל הסיכונים הרפואיים, ובמיוחד למחלות נדירות. כולנו רואים זאת בכל פעם שמתקיים הדיון הציבורי על סל התרופות (שהוא חלק מסל הבריאות) והמאבק לכלול בו עוד ועוד תרופות מצילות חיים שמחירן גבוה. זה בלתי אפשרי לספק את כל התרופות האלו כחלק מסל הבריאות הממלכתי. לשם כך קיים ביטוח בריאות פרטי, שמשלים את הכיסוי הרפואי.

היתרונות של ביטוח בריאות פרטי:

  • כיסוי לצרכים רפואיים שאינם כלולים בסל הבריאות הממלכתי.
  • קיצור זמן ההמתנה לבדיקות ולטיפולים שונים.

בעידן בו מדע הרפואה מספק פתרונות חדשים לבעיות רפואיות, ויותר ויותר מחלות ופציעות ניתנות לריפוי, ביטוח בריאות פרטי למעשה מבטיח את המימון להצלת חיים. זאת גם הסיבה שהביקוש לפוליסות ביטוח בריאות פרטי נמצא בעלייה בכל העולם וגם בישראל.

ביטוח בריאות פרטי - מאיזה גיל להתחיל?

ההמלצה היא חד משמעית: לבטח את הילד ככל האפשר סמוך ליום לידתו. בכך מובטח לילד הכיסוי הרפואי המיטבי מרגע הלידה, בתקווה כמובן שלעולם לא יזדקק לו.

רכישת ביטוח בריאות בגיל צעיר מאפשרת לכלול בפוליסה גם כיסויים שבעתיד יכולים להיות מותנים או מוחרגים עקב שינוי במצב הרפואי. בנוסף, רכישה מוקדמת יוצרת יתרון במחיר שנמשך לאורך כל תקופת הביטוח.

השורה התחתונה: ביטוח בריאות פרטי לילד - כל היתרונות בהחלטה אחת. בדקו עכשיו את ביטוח הבריאות שלכם כדי לוודא שגם הילדים מכוסים.